Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2007 Pazar

GÜZELBAHÇE BLD B -GENÇ TAKIMI


11 yorum:

haydar ünsal dedi ki...

slm ben güzelbahçe b gençler kalecisi haydar zorlu çeşme deplasmanında emeği geçen takım arkadaşlarım ve hocalarımıza teşekkür ederim bundan sonraki maçlardada galip geleceğimize eminim ŞAMPİYON GÜĞZELBAHÇE........

es3rbjk dedi ki...

ben nıyazı cumanın teyzesının ogluyum hepınızı tebrık ederim guzel futbolunuzun dewamını dılerım...

güz_güz_1956 dedi ki...

slm ben göksel takımımızın daha ii yerlere geleceğine eminimm tüm arkadaşlara başarılar dilerimm FORZA___GÜZELBAHCE KIRALINA DEİL ALAYINA GİDERRRR

jogabonito dedi ki...

SLM BEN CUMA ÇEŞME MAÇINI BİLEGİMİZN HAKKIYLA ALDIK ÖNÜMÜZDE SEFERİHİSAR MAÇI WAR O MAÇA TARAFTAR DESTEGİ İSTİOZ!!!! GÜZELBAHÇE *SEFERİHİSAR
YER=GURSEL AKSEL
SAAT=15 00
HAKEMLER=FIRAT AYDUNUS CEM PAPİLA KUDDİSİ MUFTUOGLU
SAMPİYON GÜZELBAHÇE BELEDİYE SPOR


(abadı abi bunları okuosan ben berber olan çocuk haberin olsun)

SaGoKeY dedi ki...

slm genclerr ben guselbahce Bld özgur..cuma kardesımınde dedığı gıbı bıleımızın hakkıyla aldık bız bu macı..unudmaınkıı cesme bld gecen senenın b genc sampıonu ve bız bu sampıonu devırdık..kolay takım deıllerdı bızde deılız..unutmaınkı bıs GUSELBAHCEIZ


SEFERIHISAR MACINA HERKEZI BEKLIORUS

Adsız dedi ki...

Bn GB.BELEDİYESPOR'un stoperi aLTuq.Böyle bir takımı buLmak kolay deiL.Bu takımın değerini bilmelisiniz.Bu sezon grubu şampiyon olarak bitirip gruptan çıkacağız.Bunu herkes kafasına soksun.

burak1925 dedi ki...

bn güzelbahçe bld. b genç forvet arkası buraq akkuş çeşme maçında emeği geçen Tüm arkadaşlarma ve hocalara teşekkürler '' ŞAMPİYON GÜZELBAHÇE''

RedOne dedi ki...

Hepinize selamlar kardeşlerim ben ne kadar urlalı olsamda maç deyince futbol deyince kardeşlik akla gelir nede olsa yakın komşumuzsunuz hepinize başarılar selametle....

burak1925 dedi ki...

bu arada çeşme maçında 2-1'e taşıyan golü atan kişi olarak çok güzel maç oynadık özellikle ikinci yarı oynadık maçın son dakkalarında cuma arkadaşımızla yamyam hakan joga bonito yaptılar onlarada teşekkürler:):) saol urlalı kardeşim sende oynuyomusun b gençte urlada?

ceşmeli dedi ki...

niye kimse 2 macın ne oldugunu soylemıyo 2 macı cesme deplasmanda 3-1 yendi geçmiş olsun güzelbahce çesme adamı boyle yapar hadi geçmiş olsun.bu gruptanda bu takmla cıkamazsınız bu arada ben de csmbld spordan 10 numara herkes akıllı olcak

_ FuR!OuS _ dedi ki...

ben nejat fotbol.1,5 sene önce güzelbahçe b genç takımındaydım.ameliyat oldum ve bazı durumlardan dolayı devam edmedim.bu sene tekrar başladım.umarım iyi bir sezon geçiririz.